Close

Cum poți obține un stil de viață sănătos?

Salutare, draga mea! Anul acesta printre rezoluțiile pe care mi le-am propus, pe lista mea de priorități este un stil de viață sănătoasă.

Sună oarecum a clișeu, dar o viață sănătoasă nu se obține fără un minim de efort din partea noastră, începând cu schimbarea alimentației până la modul în care percepem viața. Schimbarea trebuie să pornească din noi, uneori e greu să ne schimbăm ritmul cotidian, dar benefiicile unei vieți sănătoase sunt de neegalat.

CUM POȚI OBȚINE UN STIL DE VIAȚĂ SĂNĂTOS?

1. MIȘCARE ȘI IAR MIȘCARE– nu trebuie neapărat să mergi la sală pentru a face sport. Poți alerga în parc sau poți face exerciții aerobice sau cardio din confortul casei tale. Nu trebuie să te dai peste cap dacă timpul nu îți permite, sunt suficiente și 30 de minute de mers pe jos sau exerciții fizice pentru o sănătate optimă.

Dacă vrei rezultate cât mai eficiente, un aparat de fitness este indicat pentru a te menține în formă. Mersul pe jos are reale beneficii asupra sănătății tale, de aceea dacă vrei să faci mișcare fără a ieși din casă, poți alege o banda de alergat. Sunt multe benzi de alergat ieftine de aceea alege-o pe cea pe care ți se potrivește. Majoritatea aparatelor indică numărul de calorii consumate, viteza sau distanța, în timp ce unele modele de bandă pot măsura chiar și pulsul inimii.

O bandă de alergat este o soluție smart atunci când vrei să slăbești sau pur și simplu să te menți în formă. Programele de care beneficiază o banda de alergat sunt diverse: variația inclinației, variația vitezei, programe progresive sau continue.

o banda de alergat este intotdeauna buna in casa ta

2. MĂNÂNCĂ SĂNĂTOS ȘI MODERAT– pentru un organism plin de energie și pregătit pentru provocările de zi cu zi. Alege să consumi cât mai multe fructe și legume, semințe și nuci, și încearcă să eviți dulciurile și sucurile accidulate. Nu trebuie să faceți abuz atunci când vine vorba de alimentație, o vorbă din bătrâni spune că niciodată nu trebuie să te ridici sătul de la masă. Neapărat ultima masă să fie undeva între ora 18-20, și evitate vizitele nocturne la frigider.

3. HIDRATEAZĂ-TE– e foarte important să consumi cât mai multe lichide. Chiar dacă medicii spun că e indicat să bei 2 litri de apă pe zi, nu trebuie nici să ne forțăm, astfel ne putem da rinichii peste cap. Consumul de apă depinde și de activitățile desfășurate, dar și de kilogramele pe care le avem. În plus, fructele și legumele consumate au și ele lichid și putem completa cantitatea de lichid cu acestea. Important este să bem cel puțin 1 litru de apă pe zi, iar dacă nu prea reușiți să consumați prețiosul lichid, vă recomand să vă umpleți o sticlă de jumătate de litru și să o luați cu voi la serviciu, acasă, în parc și neapărat să fie la îndemână voastră și să o reumpleți la nevoie. În acest fel, veți contoriza cantitatea de lichid consumată. Puteți seta alarma la ceas, ca să vă reamintească să beți apa.

4. ÎNCEARCĂ SĂ PRIVEȘTI LUMEA ALTFEL– mai pe scurt DETAȘEAZĂ-TE. Uneori pierdem timp și energie pentru lucruri și oameni care nu contează. Poate e timpul să privim înspre noi și să ne punem pe noi și familia noastră pe primul plan. Citește o carte, mergi la un film, călătorește sunt doar câteva lucruri care te pot ajuta să te dezvolți personal și să înveți că ura, stresul, răutatea nu au ce căuta în viața noastră.

Sper că v-am fost de folos cu aceste sfaturi, aștept și sugestiile voastre în rubrica de comentarii.

 

 

Comentarii

comentarii

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *